1. Voorbereiding / Plannung - Reisverslag uit Havixbeck, Duitsland van Erica Menting - WaarBenJij.nu 1. Voorbereiding / Plannung - Reisverslag uit Havixbeck, Duitsland van Erica Menting - WaarBenJij.nu

1. Voorbereiding / Plannung

Door: Erica Menting

Blijf op de hoogte en volg Erica

18 Juli 2016 | Duitsland, Havixbeck

De tijd gaat erg snel, nog anderhalve maand en ik vlieg weg naar de andere kant van de wereld. Omdat het vorige keer zo fijn was, wil ik nog een keer naar Australië en nu naar die delen die ik nog niet gezien heb.
De foto moet nog vernieuwd worden, want ik ben echt alweer bijna 6 jaar ouder dan de eerste reis!
Het voelt niet zo, maar je ziet het jammer genoeg wel.
Omdat het Duitse dagboek van de vorige keer niet meer bestaat heb ik besloten om hier in beide talen te schrijven. Deze eerste keer in één reisverslag maar straks wil ik voor elke taal een andere titel nemen, zodat er geen verwarring ontstaat.

Wie schnell die Zeit vergeht, nur noch anderthalb Monaten und ich werde zur andere Seite der Welt fliegen. Weil es das letzte Mal so schön war, möchte ich nochmal nach Australien en jetzt dahin wo ich noch nicht war.
Mein Foto muss noch geändert werden,denn ich bin schon wieder 6 Jahre älter geworden, es fühlt sich nicht so an, aber man sieht es leider doch!
Weil das Deutsche Tagebuch vom letzten Mal nicht mehr funktioniert, werde ich diese Reise nur ein Tagebuch führen, und zwar in zwei Sprachen. Dann werde ich für jede Sprache einen anderen Titel nehmen, damit es nicht zu schwer zu lesen ist.



  • 25 Juli 2016 - 22:48

    Cocky Nagel:

    Hallo Erica,
    Ik lees altijd heel graag reisverslagen en zeker over Australie omdat ik daar in 1998 3,5 week ben geweest: Melbourne, Adelaide en Cairns. Ook met 5W, er was toen een Gathering in Adelaide, de hele reis was een geweldige ervaring en ik vond Australie een geweldig land met een zeer aantrekkelijke relaxte manier van leven.
    Ik ga je dus graag volgen op je reis.
    Groetjes, Cocky.

  • 17 Augustus 2016 - 11:03

    Bennie :

    Hallo Erica.

    Een reis met verschillende gevoelens,
    Een reis met verschillende bedoelingen.

    Vol met actie en avontuur,
    of liever vol met geluk.

    Het is een reis met al het mogelijke,
    maar onthoud goed,
    dat je reis zo over kan zijn,
    leef dus vandaag en niet morgen.en reis met verschillende gevoelens,
    Een reis met verschillende bedoelingen.

    Vol met actie en avontuur,
    of liever vol met geluk.

    Het is een reis met al het mogelijke,
    maar onthoud goed,
    dat je reis zo over kan zijn,
    leef dus vandaag en niet morgen.

    Ik blijf je hier volgen, heel veel succes.

    Vriendelijke groet Bennie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erica

Hallo allemaal, De vertrekdatum komt nu snel dichterbij. Het wordt echt. Ik kan me niet voorstellen hoe het gaat worden, maar in ieder geval een hele onderneming en ik denk dat ik veel nieuwe mensen zal leren kennen maar dat ik vooral ook mezelf zal tegenkomen. En of dat altijd leuk zal zijn? Tijdens het reizen ga ik proberen regelmatig in dit dagboek te schrijven zodat jullie kunnen lezen hoe het verloopt.

Actief sinds 22 Aug. 2009
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 35394

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 09 Maart 2017

Australië de 2e keer / Australien das zweite Mal

14 September 2009 - 12 Maart 2010

ontdekken 2009-2010

Landen bezocht: