Het is bijna zover - Reisverslag uit Havixbeck, Duitsland van Erica Menting - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Havixbeck, Duitsland van Erica Menting - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Erica Menting

Blijf op de hoogte en volg Erica

23 Augustus 2009 | Duitsland, Havixbeck

Hallo allemaal,
De vertrekdatum komt nu snel dichterbij. Het wordt echt. Ik kan me niet voorstellen hoe het gaat worden, maar in ieder geval een hele onderneming en ik denk dat ik veel nieuwe mensen zal leren kennen maar dat ik vooral ook mezelf zal tegenkomen. En of dat altijd leuk zal zijn?
Tijdens het reizen ga ik proberen regelmatig in dit dagboek te schrijven zodat jullie kunnen lezen hoe het verloopt.


  • 24 Augustus 2009 - 22:24

    Dick:

    Ik hoop dat je veel nieuwe dingen gaat ontdekken bij je reis door Australie. Ik wens je ook heel veel plezier en balans tussen de leuke momenten en de minder aangename. Ik zal je zeker missen.
    Je man vanuit Shanghai.

  • 26 Augustus 2009 - 20:22

    Bert Mewe:

    Ik denk dat je elke dag de spanning wel voelt stijgen tot aan 14 september. Ik heb deze site aan de Favorieten toegevoegd en me voorgenomen regelmatig te kijken en me te melden. Op 14 september reizen Emmy en ik in Tibet langs bergen en kloosters en zijn op 24 september weer terug. Heel veel geluk bij je onderneming en dat je vindt wat je zoekt.
    Lieve groet,ook van Emmy,
    Bert

  • 03 September 2009 - 08:08

    Geert:

    Ik hou je in de gaten :-)

  • 05 September 2009 - 12:04

    Pim & Ivon:

    Erg leuk idee.

    OOk wij zullen het volgen, en wensen je een goede reis.

  • 06 September 2009 - 14:24

    J.en R.kronemeijer:

    ja, het is inderdaad een hele onderneming, wij wensen je alle goeds met
    deze reis en zullen het verslag volgen komende tijd.
    liefs ma en pa kronemeijer

  • 09 September 2009 - 10:47

    Mia De Bruijn:

    Ha Erica,
    Alle goeds toegewenst op je reis. Wie had ooit gedacht dat je pad zo zou lopen.. Go with the flow.

  • 12 September 2009 - 21:32

    Marianne De Ronde:

    Hoi, wij blijven je volgen! Een hele leerzame reis toegewenst!
    Liefs,
    M&E

  • 13 September 2009 - 15:02

    Anneke:

    Goede reis, Erica, en geniet van dat heerlijke land. Ik volg je op je pad! Liefs, Anneke

  • 13 September 2009 - 21:51

    Patty:

    Hoi Erica,
    nog één nachtje slapen... Ik wens je een reis vol nieuwe ervaringen en ontdekkingen! Ik ga je reisverslagen volgen.

  • 14 September 2009 - 14:37

    Ivon:

    Nou meid, nog 1 nacht slapen en dan gaat je grote reis beginnen.
    Alles gepakt??

    Geniet geniet geniet en ik blijf je volgen.

    Liefs Ivon

  • 14 September 2009 - 18:49

    Berrie:

    Je droom uitvoeren is het mooiste wat je kan wensen. Wens dat je heel veel mooie ervaringen en geniet momenten zult meemaken. De koestering hiervan zal dan groot zijn. Go for it ! Girl

  • 16 September 2009 - 12:18

    Marian:

    Welkom in australie, maak er een onvergetelijke reis van. Ik wilde je een foto mailen maar dat kan niet via deze site dus die komt dan op je email.
    liefs marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Havixbeck

Erica

Hallo allemaal, De vertrekdatum komt nu snel dichterbij. Het wordt echt. Ik kan me niet voorstellen hoe het gaat worden, maar in ieder geval een hele onderneming en ik denk dat ik veel nieuwe mensen zal leren kennen maar dat ik vooral ook mezelf zal tegenkomen. En of dat altijd leuk zal zijn? Tijdens het reizen ga ik proberen regelmatig in dit dagboek te schrijven zodat jullie kunnen lezen hoe het verloopt.

Actief sinds 22 Aug. 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 35455

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 09 Maart 2017

Australië de 2e keer / Australien das zweite Mal

14 September 2009 - 12 Maart 2010

ontdekken 2009-2010

Landen bezocht: