Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Erica Menting - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Erica Menting - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Erica Menting

Blijf op de hoogte en volg Erica

15 September 2009 | Singapore, Singapore

Na een vermoeiende reis (meer dan 12 uur zitten en proberen te slapen op een kleine stoel in een helemaal gevuld groot vliegtuig) sta ik nu een beetje op mijn benen te tollen in singapore waar ik 4 uur tijd heb om de vlucht naar Darwin te nemen. Er zijn hier allemaal vrij te gebruiken internetaansluitingen dus de tijd maar nuttig besteed.
Tot nu toe gaat alles voorspoedig, in Heathrow was de afstand die afgelegd moet worden naar een aandere terminal zo groot dat we 18 minuten met een bus moesten reizen. maandagochtend om 8.30 van huis vertrokken, van mijn moeder in Millingen afscheid genomen en daar was ook nog een afscheidscomite: Tessa en Theo en een hond.
Daarna naar Nijmegen, eerst heb ik nog afscheid kunen nemen van Leny die net thuis kwam, en toen door naar Nijmegen waar Riky aan het werk was, ergen in de buurt van Amsterdam iets gegeten en toen naar Amsterdam waar Marian uit kwam zwaaien. Dick is dus de hele dag met mij op stap geweest.
Woensdagmorgen kom ik om 4.40 uur aan in Darwin.

Ben benieuwd, wordt vervolgd.
Groetjes Erica

  • 16 September 2009 - 15:55

    Trui:

    Hoi Erica,wat leuk om je zo te kunnen volgen dan ben je toch nog wel erg dichtbij. Ik wilde je nog een super goeie reis wensen bij deze: Veel genieten en weinig leren!!! Dikke knuffel van Trui en warme groet van Geert

  • 30 Januari 2010 - 18:33

    Dominique :

    Spannend, nou ging het dus echt van start.
    Ik ben ook op Heathrow geweest met Marinus in de vrachtwagen. Niet bij het passagiers gedeelte dus, maar bij het laad en los gedeelte, best wel bijzonder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Erica

Hallo allemaal, De vertrekdatum komt nu snel dichterbij. Het wordt echt. Ik kan me niet voorstellen hoe het gaat worden, maar in ieder geval een hele onderneming en ik denk dat ik veel nieuwe mensen zal leren kennen maar dat ik vooral ook mezelf zal tegenkomen. En of dat altijd leuk zal zijn? Tijdens het reizen ga ik proberen regelmatig in dit dagboek te schrijven zodat jullie kunnen lezen hoe het verloopt.

Actief sinds 22 Aug. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 35457

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 09 Maart 2017

Australië de 2e keer / Australien das zweite Mal

14 September 2009 - 12 Maart 2010

ontdekken 2009-2010

Landen bezocht: