Een reactie op alle lieve wensen via deze site - Reisverslag uit Darwin, Australië van Erica Menting - WaarBenJij.nu Een reactie op alle lieve wensen via deze site - Reisverslag uit Darwin, Australië van Erica Menting - WaarBenJij.nu

Een reactie op alle lieve wensen via deze site

Door: Erica Menting

Blijf op de hoogte en volg Erica

23 September 2009 | Australië, Darwin

Op dit moment logeer ik bij Ann (een vrouw van 5W) en ik mag haar internet gebruiken Dat is erg praktisch, geen tijdlimiet, geen wachtlijst, geen extra kosten.
Omdat ik zoveel berichtjes krijg wil ik graag reageren, anders is het zo'n eenrichtingsverkeer.
Dick: jij was de eerste die iets op deze site schreef, dus ook hier sta je op de eerste plek bij mij.
Emmy en Bert: fijn gehad in Tibet? Dat was waarschijnlijk een andere wereld en nu weer wennen aan Nederland en Landsmeer!
Pa en ma Kronemijer: Veel geluk in de nieuwe woning. Al een beetje gewend? Hoorde van Dick dat internet ook werkt dus jullie kunnen mijn reis ook volgen.
Mia: Ja, ik probeer met tropische flow te gaan hier want mijn normale tempo is hier niet vol te houden.
Marianne: leren doe ik elke dag weer en genieten gelukkig ook.
Patty: is het leuk om Duitse les te geven? Jouw handdoekjes zijn erg praktisch.
Berrie: Ja, ik maak mijn droom waar! Hoe is het met de jouwe?
Marian: de foto's zijn leuk via hotmail. Nu weet ik welke engel me beschermt onderweg.
Trui en Geert: Leuk dat jullie me schreven en Trui: jammer van de jurk, met die hitte hier zou een extra jurk wel fijn geweest zijn maar nu hou ik het tegoed en wat ik niet bij me heb hoef ik niet te sjouwen!
Anneke: Hoe was Market Garden? Aanpassen is relatief: the heat is killing me" dus ik zal me wel moeten aanpassen.
Lies: Ik zie steeds meer kikkers!
Ivon en Pim: Hier is weer een stukje voor jullie om te lezen, leuk dat je reageerde
Tessa: ja, ja lui ben ik niet, ik loop heel veel, ondanks de hitte, maar ik vlucht wel telkens ergens naar binnen waar het koel is en loop steeds daar waar de schaduw is. Ondanks dat heb ik al bruinere benen gekregen!
Willy: Dick mis ik zeker en wel vanaf de eerste dag, maar dat is een goed teken. Duitse vertaling? met hier en daar een beetje Engels erin zou het nog wel lukken(ik wil ook mijn site ericamenting.wobistdu.com bijhouden en dat is zwaar) Misschien kun je Bernadette vragen want zij verstaat goed Nederlands en haar Duits is natuurlijk erg goed.

Zo, ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen en dat ik nog veel reacties ga krijgen.

  • 23 September 2009 - 10:24

    Leny Bekker:

    Hoi Erica,
    Heb met plezier je vlot geschreven verhalen gelezen. Het is geweldig dat we via deze site je belevenissen aan de andere kant van de wereld kunnen volgen. Nog veel plezier in Darwin en slow down met die hitte. Liefs van Leny

  • 23 September 2009 - 11:19

    Thea:

    Wat leuk dat we jou zo kunnen volgen. Het lijkt me erg mooi daar. Hier is het vandaag wat fris, maar we genieten nog steeds van een mooie nazomer. Onze tuin is nu klaar voor de nieuwe planten en bomen.En als jij terug komt in maart, begint onze tuin aan z'n tweede leven. Misschien kom jij ook als herboren terug. liefs Thea

  • 23 September 2009 - 12:16

    P.Maas@upcmail.nl:

    Ha die Erica,
    Wat leuk om je verhalen te lezen. het is een geheel andere wereld met al die vreemde dieren voor mij.Lukt het om geheel alleen je plannen te maken? Dat lijkt me nog spannend, maar ja daar zat je uitdaging natuurlijk in. Veel liefs, Petra

  • 23 September 2009 - 12:16

    Cissy En Marc:

    Hallo lieve Erica,

    Wat fijn om te lezen dat het zo goed bevalt! Ik heb net al je verhalen gelezen, wij zijn net terug uit Curaçao en Bonaire. Ik hoorde net op het nieuws over de 'rode gloed' vanwege de woestijnstorm. Heb jij daar ook last van of zit je aan de andere kant?

    Heel veel plezier!!!

    Liefs Marc en Cissy

  • 23 September 2009 - 16:25

    Frieda André Ellen:

    Hallo Erica

    wat een leuke site heb je zo kunnen we alles volgen van jou we hopen dat je het goed naar je zin hebt ook de groetjes van mijn moeder ik laat ze de site wel lezen als ze bij ons is

    groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Erica

Hallo allemaal, De vertrekdatum komt nu snel dichterbij. Het wordt echt. Ik kan me niet voorstellen hoe het gaat worden, maar in ieder geval een hele onderneming en ik denk dat ik veel nieuwe mensen zal leren kennen maar dat ik vooral ook mezelf zal tegenkomen. En of dat altijd leuk zal zijn? Tijdens het reizen ga ik proberen regelmatig in dit dagboek te schrijven zodat jullie kunnen lezen hoe het verloopt.

Actief sinds 22 Aug. 2009
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 35438

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 09 Maart 2017

Australië de 2e keer / Australien das zweite Mal

14 September 2009 - 12 Maart 2010

ontdekken 2009-2010

Landen bezocht: